EDU Plus InterRisk TU S.A. VIG
Ubezpieczenia > oferty > InterRisk > Interrisk Indywidualne
OFERTA INDYWIDUALNA
dla DZIECI I MŁODZIEŻY
Telemedycyna
InterRisk za pośrednictwem Centrum Telemedycyny zorganizuje i pokryje, z zastrzeżeniem §14 ust. 4, koszt 12 e-konsultacji (czat internetowy, telekonferencja, wideokonferencja ) internistycznych, pediatrycznych lub dietetycznych w ciągu okresu ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że pomiędzy dwoma następującymi po sobie e-konsultacjami musi nastąpić minimum 12 godzinna przerwa. E-konsultacja trwa maksimum 15 minut.
Dla Rodziców
20% zniżka przy zakupie ubezpieczenia Ochrony prawnej w życiu prywatnym dla całej rodziny.
Uproszczona, nieuciążliwa procedura wypłaty świadczeń.
Instrukcja jak skorzystać z usługi Telemedycyna
Warunkiem skorzystania przez Ubezpieczonego z e-konsultacji jest posiadanie przez Ubezpieczonego urządzeń umożliwiających komunikację w formie w jakiej prowadzona będzie konsultacja spełniających wymagania określone w załączniku nr 2 do OWU. Koszty połączeń i usług internetowych Ubezpieczony ponosi we własnym zakresie.
Kroki postępowania:
- na stronie http://www.interrisk.pl – wybieramy →„Telemedycyna w ubezpieczeniu Edu Plus”
- wybieramy lekarza: internistę, pediatrę lub dietetyka → termin → metodę (telefon, czat, wideotelefon)
- podajemy numer polisy - EDU-A/P nr …….
- podajemy dane osobowe….
Zakres świadczeń Telemedycyny nie obejmuje świadczeń zdrowotnych wymagających osobistego, bezpośredniego kontaktu z lekarzem/osobą wykonującą zawód medyczny.
Assistance EDU PLUS po nieszczęśliwym wypadku obejmuje działania z pomocą Centrum Assistance, tel. 24 h – (22) 575 25 25 następującą pomoc medyczną:
W razie powstania zdarzenia, objętego ochroną ubezpieczeniową w ramach Assistance EDU PLUS, Ubezpieczający lub Ubezpieczony obowiązany jest telefonicznie skontaktować się z Centrum Assistance pod numerem telefonu czynnym 24h: (22) 575 25 25 i przekazać następujące informacje:
- imię i nazwisko lub nazwę i adres Ubezpieczającego;
- imię i nazwisko Ubezpieczonego;
- adres zamieszkania Ubezpieczonego;
- krótki opis zdarzenia i rodzaj koniecznej pomocy;
- numer telefonu kontaktowego Ubezpieczonego.